• darkblurbg

Na eerst een hevige storm en daarna door alle maatregelen i.v.m. het Corona-Virus is het nu eindelijk weer mogelijk een Buik & Baby Bazaar te organiseren. En wel op 22 mei 2022!

Bent u de zorgverlener, -professional, ondernemer, organisatie die graag diensten/producten wil promoten? Dan willen wij u graag uitnodigen om (wederom) aanwezig te zijn op de vierde editie van de Buik & Baby Bazaar.

 

Zwangerschap - Geboorte - Zorg - Shoppen

 Samen op 1 dag op 1 plaats. Uw gezicht laten zien en het vak, dat met veel liefde uitgeoefend wordt, uitdragen en de cliënt hier bekend mee maken. Zoveel mensen, zoveel wensen. Vandaar een divers aanbod, maar wel gerelateerd aan zwangerschap, baby, jong gezin.

Geboortezorg gerelateerde professionals die werkzaam zijn in Den Helder & Regio, maar ook diverse bedrijven/organisaties van binnen en buiten Den Helder kunnen zich presenteren op de Buik & Baby Bazaar.

Dit kan vanaf een marktkraam. Maar als u het wat groter wil aanpakken, dan biedt de organisatie verschillende mogelijkheden. Bijvoorbeeld door ook gebruik te maken van het grote podium. 

Het podium kan gebruikt worden voor bijvoorbeeld voordrachten, een modeshow, workshops etc. De organisatie houdt goed in de gaten dat het programma gevarieerd en aantrekkelijk blijft. Heeft u een heel ander idee? Wij denken graag met u mee en kijken graag samen naar de mogelijkheden.

Heeft u interesse om aanwezig te zijn met uw bedrijf, praktijk en/of expertise? Schrijf u dan nu in voor de Buik & Baby Bazaar van 2022. Er is nog een beperkt aantal plaatsen vrij. Een mooie kans om uw bedrijf en uw diensten te presenteren aan een groot publiek, binnen uw doelgroep! 

U kunt uw interesse aangeven direct via deze link

Benieuwd naar de planning van deze dag? Klik dan hier

Uw inschrijving is pas definitief wanneer de organisatie van de Buik & Baby Bazaar u een bevestiging heeft gestuurd. 

U mag uw stand of kraam delen met een mede-ondernemer. U dient dit zelf te organiseren en gezamenlijk uw deelname, op 1 formulier, aan te geven.

Promotie

Wij maken de Buik & Baby Bazaar bekend d.m.v. flyers die bij verschillende deelnemers komen te liggen en actief worden verspreid. Daarnaast zijn wij actief met een Facebookpagina van de Buik & Baby Bazaar. Daar geven wij informatie over het evenement, maar zorgen wij ook dat alle deelnemers naar voren komen. Natuurlijk kunt u ook via uw eigen kanalen bekendheid geven aan uw eventuele deelname aan de Buik & Baby Bazaar.

Het PR-arrangement voor deelnemers bestaat uit;

  • Logo en/of naamsvermelding op de flyer
  • Vermelding op Facebook en Instagram
  • Vermelding op schermen in de bowling van Hotel Den Helder

Het Horeca-arrangement bestaat uit;

  • Een standhoudersbrunch met mogelijkheid tot kennismaken en/of netwerken
  • Driemaal een koffie/thee ronde

Op de Buik & Baby Bazaar is er de gelegenheid tot het geven van voorlichting, maar het is ook mogelijk om producten te verkopen. Indien er sprake is van voedselverkoop verzoekt de organisatie eerst contact op te nemen vanwege de regels van de voedselwarenwet waaraan moet worden voldaan.

Kijk dan hier voor een sfeerimpressie van de Buik & Baby Bazaar 2019:

 


Wij hopen u graag weer te zien op de Buik & Baby Bazaar 2022!

Hartelijke groet,
Els Coerver
YouSeeBaby - Time to Celebrate
Organisatie Buik & Baby Bazaar